PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, October 1, 2010

Kau Happy?Aku Pun Happy!

Salam,
Sekarang,kau orang boleh terjun bangunan bebas!Woah!Siapa yang tak menjerit,meraung,menangis,melalak bila dapat cuti sekolah.Bukan sehari,bukan dua hari tapi sebulan seminggu WOO!.Mata kau orang berair ke baca entri ni,happy sangat ek?Happy,happy juga tapi exam mana boleh tak ada TT___________TT.Jom meraung,kita buat anti-exam nak tak?Hehe.

Pssssttt,aku ada dengar orang buat aduan rakyat,tentang url blog ni.Btw,bukan aku yang cadangkan url ni ngeee:~.Sekarang aku dah tukar url : www.light-97.blogspot.com.Lu tak suka?Lu boleh tukar url dia,tapi gua tak mahu dah buat header xD.Kejam tak? T___T.

Selamat bercuti dan selamat bersakit-sakit otak nak menghadapi exam :D

Terima Kasih Makan Capati,Lain Kali Baca Lagi :)

No comments: